سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیلبوردها در فرهنگ عامه

حتی رمان‌هایی درباره بیلبوردها وجود دارد، مانند مرد بیلبورد نوشته جیم فوسیلی و بیلبورد اثر وی سوارز. 

 

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است اغلب به تبلیغات بیلبورد فکر نکنند، واضح است که در این مرحله، آنها بخشی از زندگی ما به عنوان اعضای مدرن جامعه شده اند: آنها هم در زندگی واقعی و هم در اشکال سرگرمی ما وجود دارند. 

 

 بیلبوردها برای تبلیغ طیف گسترده ای از محصولات، خدمات و رسانه های دیگر استفاده می شوند، اما یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین دسته های تبلیغات بیلبورد، فرهنگ عمومی است.

 

از رپرهای Soundcloud گرفته تا فیلم‌های پرفروش ، بیلبوردهایی نصب شده‌اند تا نمایش‌ها، بازدیدها و خریدهای بیشتری را به رسانه‌هایی که تبلیغ می‌شوند ارائه کنند. اما جدا از اینکه تبلیغات برجسته ای در زندگی واقعی ما هستند، اغلب در قالب های سرگرمی نیز نمایش داده می شوند. 

 

کمی پیش، این ویدیوی یوتیوب را در مورد تبلیغات خارج از خانه (OOH) و حضور آن در فیلم منتشر کردیم. اگر آن را از دست دادید، فیلم‌هایی مانند Three Billboards Outside Ebbing، Missouri و Billboard Dad به روش‌های مختلف بیلبوردها را به نمایش می‌گذارند، اما می‌توانند نکات اصلی داستان در فیلم باشند. سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری حتی توانستند جرقه برخی از کمپین های کپی برداری را برانگیزند . 

 

اما جدای از طرح مبتنی بر بیلبورد، بسیاری از قطعات فرهنگ عامه بیلبوردها را در پس زمینه به نمایش گذاشته اند. 

 

قبلاً در مورد بیلبوردها در بازی‌های ویدیویی نوشته‌ایم، اما تبلیغات OOH در بسیاری از اشکال دیگر رسانه نیز نشان داده می‌شود. 

 

به عنوان مثال، یکی از چشمگیرترین جنبه های فیلم انیمیشن ژاپنی Ghost in the Shell (1995) مناظر خیره کننده شهری است که با علائم OOH فراوان است. 

 

سایر انیمه‌های ژاپنی بیلبوردهایی را به شکل سنتی‌تر خود نشان می‌دهند، مانند منطقه مرکز شهر گانیمد در کابوی بی‌باپ، یا در دنیای My Hero Academia ، Esuha City . 

 

بیلبوردها در سریال‌های لایو اکشن نیز ظاهر می‌شوند، و اغلب به نظر می‌رسد که برای افزودن به فضا نمایش داده می‌شوند. برای مثال، در Glee، New Directions برای یک مسابقه به شهر نیویورک سفر می‌کنند و بسیاری از صحنه‌های مرکز شهر آن‌ها به‌طور برجسته تبلیغات دیجیتالی را در میدان تایمز نشان می‌دهند.