سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلوهای تبلیغاتی در ژاپن

از اواسط دهه 1830 ، بیلبوردها شکل مؤثری از تبلیغات در سراسر ایالات متحده بوده اند. بیلبورد تبلیغاتی در سراسر کشور با توجه به بازیکنان مشهور (مانند نتفلیکس و اسپاتیفای )، تبلیغ‌کنندگان محلی ، و افرادی که گهگاه  پیام شخصی برای افراد مهم ارسال می‌کنند، ثابت شده‌اند. 

 

اما حتی در خارج از ایالات متحده، از بیلبوردها برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی پر جنب و جوش استفاده می شود و یکی از برجسته ترین کشورها در زمینه تبلیغات خارج از خانه (OOH) ژاپن است. 

 

وقتی به توکیو فکر می‌کنید، احتمالاً خیابان‌های شلوغی را تصور می‌کنید که صفحه‌های پرنور در هر گوشه‌ای از خیابان‌ها به‌سبک هنر ژاپنی چشمک می‌زنند—شاید حتی خود گذرگاه شیبویا را تصویر می‌کنید، یا آن صحنه خاصی از آلیس در سرزمین مرزی را به یاد می‌آورید (می‌دانید) . یکی از). 

 

تبلیغ کنندگان ژاپنی در حرفه ای که تبلیغات OOH است، استاد هستند. آژانس‌های ژاپنی با سبک هنری منحصر به فرد، تخیل وحشیانه و ایده‌های جسورانه خود به طور مداوم از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال OOH استفاده می‌کنند تا تأثیری ماندگار بر مردم محلی و گردشگران بگذارند، و این صنعت تنها به رشد خود ادامه می‌دهد . 

 

کپی رایترهای ژاپنی با تلاش فعالانه برای "ضربه زدن به قلب"، ایده جهانی کپی رایتینگ در تبلیغات را کاملاً درک کرده اند. آنها از حداقل زبان برای ایجاد پیامی ماندگار برای مخاطبان خود استفاده می کنند که یکی از قوانین ضروری برای طراحی یک آگهی بیلبورد است. 

ژاپن همچنین دارای سبک های هنری نسبتاً متمایز و منحصر به فردی است، به خصوص اخیراً در مانگا و انیمه. با استفاده از رنگ‌های روشن، خطوط پررنگ و کاراکترهایی که به راحتی قابل تشخیص هستند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و پیام خود را به طور مؤثر منتقل کنند. 

 

به عنوان مثال، این دیوار برای بازی اکشن Honkai Impact 3 در منطقه سرگرمی Akihabara شخصیت های قابل تشخیص، نام بازی و روش های دانلود را نمایش می دهد. علاوه بر این، این بیلبورد تبلیغاتی انیمه محبوب  فیلم جدید  Demon Slayer از شخصیت‌های قابل تشخیص، سبک هنری امضای Demon Slayer و تاریخ خواندن آسان و اطلاعات دیگر استفاده می‌کند. 

 

ژاپن همچنین به‌خاطر فرهنگ «کاوائی» (????) معروف است و تبلیغ‌کنندگان از شخصیت‌های محبوب و زیبایی‌شناختی مانند هلو کیتی در این اتوبوس سانریو استفاده زیادی می‌کنند. 

 

جدا از سبک های هنری منحصر به فرد و گنجاندن فرهنگ عامه، بسیاری از مناطق شهری در ژاپن دارای برخی از لوازم دیجیتال OOH نسبتاً قابل تشخیص هستند که حتی به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. به عنوان مثال ، Glico Running Man به نقطه عطفی در اوزاکا تبدیل شده است که به طور مرتب با پس زمینه های مختلف از سراسر جهان به روز می شود. مثال دیگر صفحه نمایش بزرگ در کنار ساختمان استودیو آلتا در توکیو است. 

 

علاوه بر این، این گربه سه بعدی در اوایل سال جاری زمانی که در یک صفحه نمایش دیجیتال خمیده در توکیو ظاهر شد، خبرساز شد: